12:00

1000 kisses

Witajcie Kochani :) Jak Wam minęła majówka? Mam nadzieje, że pierwsze ogniska, grille i wypady za miasto minęły Wam w świetnej atmosferze :) Ja w tym czasie również dałam sobie na luz, także nowy post pojawia się dopiero teraz. Chciałam troszkę odpocząć i odciąć się od świata internetu :)
Co mam na sobie? Śliczna, tiulowa midi spódniczka skradła moje serce i nie mogłam się doczekać kiedy do mnie dotrze :) Połączyłam ją z bodami z poprzedniego postu oraz ulubionymi białymi szpileczkami. Naszywane buziaki na spódniczce dodają dodatkowego uroku :)

spódnica/ skirt- TUTAJ/HERE
body- romwe.com
szpilki/ heels- DeeZee







34 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja, spódnica świetna - 27,79$ :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam ponownie, tak jak prosiłaś :)

      Usuń
    2. Dziś również kliknęłam w link :)


      Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/nowosci-czyli-o-udanym-zamowieniu-z.html

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba całość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemna stylizacja masz ładny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak mało zdjęć bo sukienka wydaje się być bardzo ciekawa :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa spódnica, ale powinna mieć troche inny fason bo tiul się dziwnie układa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje to w sumie widać tylko bokiem, więc nie ma co oceniać. Ten materiał nie gryzł w nogi? :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica mega ! :D

    Pozdrawiam,
    * Monique Blog *

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, elegancji strój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tiulowe spódnice;) świetnie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądasz, śliczna dziewczęca spódnica;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie ciekawa sukienka. :-) i te buty, wow!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna spódniczka!:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz, a spódnica świetnie pasuje do całości Twojego ubioru. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne buty ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Plus za zestaw w czerni! Uwielbiam ten kolor❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne szpilki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba stylizacja, w szczególności spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka jest prześliczna - bardzo oryginalna i mega kobieca.

    OdpowiedzUsuń
  20. Spódniczka jest bardzo ładna, a te buty prześliczne :)
    Pozdrawiam :)
    unusualblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka jest bardzo ładna, a te buty prześliczne :)
    Pozdrawiam :)
    unusualblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna spódniczka *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wooow ta kiecka jest rewelacyjna ;)!

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a gorgeous dress! You looks so beautiful!
    Hugs,
    Love from www.trangscorner.com {a lifestyle, fashion, beauty, and food blog}

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Ostatnie zdjęcie mega : ) Śliczna spódnica, pasuje ci. Pozdrawiam!

    https://czuprynqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kompletnie nie moja stylistyka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger