11:39

Yodeyma- Floral& Bella

Witajcie! Korzystając z "okazji", że siedzę chora w domku, dodaję dla Was króciutką recenzję dwóch próbek perfum Yodeymy, które przyszły do mnie w ostatnim czasie. Próbki 15 ml były rozdawane całkowicie za darmo, nie wiem czy jeszcze są dostępne, radzę sprawdzić na oficjalnej stronie firmy :) Zamówiłam dwa zapachy- Bella oraz Floral. Dla rozwiania wątpliwości wpis nie jest sponsorowany :)

Oba zapachy bardzo mi się podobają, nie są "babcine", bo widziałam opinię, że innym przyszły właśnie takie, jednak bardziej w mój gust wpisuje się Bella :) Zapraszam do przeczytania, jakie są moje odczucia :))



Bella

Według dołączonej ulotki zapach jest klasyfikowany do zapachów owocowych.
Producent opisuję ją jako Kwiatowo-owocowa, sugestywna i delikatna.
Ja nie zgodzę się z tym, że perfumy są delikatne. Są bardzo mocne i intensywne. Czuć je naprawdę długo, zapach jest bardzo słodki, kwiatowy.
Zapach jest bardzo na plus, używam go codziennie i naprawdę wystarczy się nimi delikatnie skropić i czuć je praktycznie cały dzień. Polecam z czystym sumieniem :)


Floral

Kolejny zapach klasyfikowany jest do zapachów Słodkich.
Określany jest jako Kwiatowo- słodka, Elegancka i relaksująca.
Ja jednak zaliczyłabym je bardziej odświeżających, lekkich zapachów. Chociaż są bardzo intensywne i czuć w nich mocno spirytus (który wietrzeje w krótkim czasie) to na pewno nie jest to zapach słodki :)
Polecam również :)



55 komentarzy:

  1. też zamawiałam te próbki już dawno, ale jeszcze ich nie dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Floral nie przypadł mi do gustu, ale miałam jeszcze Celebrity i była super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buteleczka wygląda przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Aqua i jest przecudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA również zamówiłam próbkę od nich i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie przepadam za mocno słodkimi perfumami,jakiś czas temu dostałam takie na święta i znalazły swojego nowego posiadacza w postaci mojej mamy.Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kończą mi się perfumki, może się skuszę :)

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam o tych perfumach ale mnie zainteresowały ;))
    Obserwujemy ? daj znac u mnie ;) Buziakii ;**
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja zawsze przydatna :) :)
    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tych perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowiej nam ! :*
    Ja raczej nie przepadam za kwatowymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O perfumach nie słyszałam, ale dzięki Tobie mam okazję poznać. Recenzja ciekawa. Post interesujący :) Zapraszam do siebie http://aleksgraphic.blogspot.com/2015/03/mae-zmiany.html ( czytelnicy pomagają wybrać znak wodny ) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zobaczyłam miniaturę postu ze zdjęciem myślałam, że to alkohol... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham słodkie zapachy, heh u mnie też niedługo ukaże się pachnąca recenzja :P nie słyszałam wcześniej o tych perfumach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych zapachów, ale fajnie, że przypadły Ci do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog you have! Would you like us to keep in touch by following eachother on GFC?
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo uwielbiam kwiatowe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Oo na siłowni do, której chodzę, w recepcji były próbki tych perfum. Jeden bardzo mi się podobał tylko nie pamiętam teraz jaka to była nazwa ale znając mój gust to pewnie ten słodki, kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo na siłowni do, której chodzę, w recepcji były próbki tych perfum. Jeden bardzo mi się podobał tylko teraz nie pamiętam jaka to była nazwa, znając mój gust to pewnie ten słodki, kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o nich:),ciekawa jestem zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię takie słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja je zamawiałam ponad pół roku temu i mi nic nie przyszło
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. It look like great product!

    Would you like to follow each other ?

    Kisses

    Emily from PTT

    OdpowiedzUsuń
  26. Po twojej recenzji chyba wybrałabym FLORAL :)

    Mój blog ---->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam próbki ich zapachów, ale średnio wpadły w moje gusta :P Nie przepadam za słodkimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  28. łądnie weyglądają tak sterylnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  29. Mają bardzo trwałe zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa jestem tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych perfum, ale jak będę miała okazję, to chętnie zapoznam się z ich zapachem :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post, też jakiś czas temu zamówiłam sobie ten perfum - tyle ,że zapach "sweet girl" czy coś :D Całkiem spoko, ale już zużyłam cały :c
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tych perfum, ale jestem ciekawa ich zapachu. :)

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam perfumy z Yodeymy, są straaaaasznie długotrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tych perfumach, ale wydają się ciekawe. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Super buteleczki, idealne do torebki ;) DUŻO ZDRÓWKA TOBIE ŻYCZĘ ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Będę musiała wypróbować Bellę :-).

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja posiadam Tenue i Miseho - też bardzo przyjemne perfumy :)

    zireael-eye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tych perfum :D Zdrowia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miałam jeden z zapachów i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, wracaj do zdrowia! ;) Pierwszy raz słyszę o tych perfumach, aczkolwiek nie przepadam za mocnymi zapachami.. Wolę te bardziej subtelniejsze ;)
    Zapraszam do siebie ;) (zmieniłam adres bloga)
    http://mylife-myfashion-mycreation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. oo ja ich nie miałam ale chętnie bym poniuchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tych perfum, szczerze mówiąc pierwszy raz widzę taką buteleczkę ;)
    Ja uwielbiam słodkie zapachy, najlepiej owocowe, ale nie cytrusowe. Oh Lola Marca Jacobsa i Puma Flowing to moje numery 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog!
    Lekko piszesz, aż daje się wyczuć opisane zapachy...

    Zapraszam na http://dj-roxx.blogspot.com dopiero zaczynam więc czekam na opinie :))

    OdpowiedzUsuń
  45. chcialabym sobie zamowic te probki ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna ta buteleczka. Gdzie można zamówić te próbki?
    Pozdrawiam
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie yodeymy :) Wpisz Yodeyma próbki i powinno wyskoczyć :))

      Usuń
  47. Bella bardzo mnie zaciekawiła, na pewno zamówie sobie próbke:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger