16:54

Skrzydlato

Witajcie Kochani :) Dziś po szkole postanowiłam iść na zdjęcia i wcale nie żałuje! Nigdy tego nie robię, bo do tej pory zawsze coś mi nie wychodziło. A to zmęczenie, a to pogoda lub rozładowane baterie w aparacie. A dziś pogada tak rozpieszczała, że grzech byłoby nie skorzystać z takiej okazji nie wyjść z domu :)
Ciesze się bardzo, że zbliża się wiosna, bo jednak zima to wielkie utrudnienie dla bloggera, a szkoda marnować kilka miesięcy pracy w lecie, dla wegetacji bloga w zimę :)


Już niedługo w mojej szafie pojawi się wiele nowości. Postanowiłam skompletować sobie garderobę i zrobić miejsce bardzo klasycznym, stonowanym rzeczom, które są dobre na prawie każdą okazję. Czekam m.in na skórzaną ramoneskę, miętowy płaszcz i wełniany kardigan- to powinno być w szafie każdej kobiety :)





bluzka/ blouse- choies.com    TUTAJ
legginsy/ leggins- romwe.com
buty/ shoes- czas na buty

59 komentarzy:

  1. wiem, że to trochę nie miłe pytanie, ale w którym miesiącu ciąży jesteś? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dzisiaj wszyscy skorzystali z pogody! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo cieszę się z wiosny ♥ Jest jedną z moich ulubionych pór roku ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne leginsy do biegania! Niestety nie do szpilek i lasu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne leginsy ;) fajna stylizacja na luzie :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że pogoda faktycznie dopisała :))) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka genialna stylizacja <3 bluza jest przesliczna ;)
    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas. A moze wspólna obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie same legginsy :) Świetnie!!

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. love the leggings!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/be-boss-in-tiger-prints.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluza ! :)
    Ale leginsy według MNIE już dawno wyszły z modu i strasznie się przejadły , rok temu każdy je nosił ;)
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ze teraz nie ma na nie szalu, nie znaczy, ze trzeba je wyrzucić, bo można i tak stworzyć tajne zestawienie. Nie wyrzucam ciuchow :)

      Usuń
  11. Bardzo fajnie :)

    Pozdrowienia from germany
    Xoxo
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz bardzo świeżo i promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie zdjęcia ci wyszły :) tak,pogoda zdecydowanie nas rozpieszcza :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Legginsy nie za bardzo przypadły mi do gustu, jednak bluza cudo! *-*
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzka, jestem zakochana w motywie skrzydeł na ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Legginsy są narawdę świetne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne leginsy:) Ja jednak wybrałabym do nich inne buty ale wzór jest bajkowy:)

    Zapraszam do mnie:)
    bymadameem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa stylizacja, na luzie :) nie jestem zwolenniczka legginsów we wzory, ale to pewnie dlatego, ze moje nogi nie należą do najszczuplejszych i wyglądam niekorzystnie, ale Tobie bardzo pasują :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oryginalne i odważne połączenie :) Ja bym jednak nie założyła takich legginsów, nie są w moim stylu. Tobie pasują ;)
    sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. spoko, chociaż zmieniłabym leginsy, bo galaxy nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne leginsy! Jeden z moich ulubionych motywów :-) Brzuszek coraz większy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. mam na imię Angelika, więc zawsze wyszukuję bluzki ze skrzydłami :) Twoja jest bardzo urocza ;)
    www.dolcinella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz :))

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie ten sweterek jest super;)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten sweterek/bluza choć ja go bym połączyła po prostu z czarnymi legginsami :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, masz racje szkoda z takiej pogody nie skorzystać. Świetny ootd.
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również zwolniłam miejsce w szafie na jakieś klasyczne rzeczy. I minimalistyczne! Jutro wybieram się na zakupy!
    Świetna bluza :)

    NOWY POST U MNIE! - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny outufit :)
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super zdjęcia :))

    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. kliknełam
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi bardzo spodobała się bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda że nie przeczytałaś tego postu z Ikeą :P
    Bardzo ładne leginsy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem? To Twój sposób na podbicie statystyk? Chcesz żebym weszła i sprawdziła o co Ci chodzi?
      Słabo.

      Usuń
  33. Masz cudowną urodę :) piękne zdjęcia

    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mega podoba mi się twoja bluzka :)
    + zapraszam http://extrash0t.blogspot.com/ (dopiero zaczynam, więc jest kilka niedociągnięć)

    OdpowiedzUsuń
  35. Legginsy totalnie nie mój styl, ale bluzka bardzo mi się podoba! :)

    imveronique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj ! bardzo fajny blog :* obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak to zacznij:) to mój blog : http://pingteajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podobają mi się te swetry... ,Myślę że się na niego skuszę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger