15:07

Rose

Cześć Kochani!
Dziś mam dla Was post w nieco stonowanej kolorystyce. Zdjęcia zrobione na "ściance" nieopodal mojego domu, ponieważ nie miałam pod ręką nowych baterii, a bałam się, że padnie mi aparat i wypuszczanie się gdzieś dalej poszłoby na marne :p
Zapraszam na kilka czarno-białych zdjęć :)


Mam na sobie nową spódniczkę w kolorze pudrowego różu oraz denimową kurtkę, którą uwielbiam zakładać na ramię w ciepłe dni. Nigdy nie zakładam jej normalnie, gdyż jest zrobiona tak, że poszerza dodatkowo moje i tak już stosunkowo duże ramiona. Pokazywałam ją już kiedyś TUTAJ .




kurtka/ jacket- nn
spódniczka/ skirt- cropp town
wianek/ flowerband- choies

63 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę tutaj siłę niezwykłej dziewczęcości!
    Pozdrawiam strudelka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja!

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianeczek oraz świetna stylizacja :)


    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wianuszek bardzo pasuje do tej spódniczki ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny outfit! Szkoda tylko, że nie pokazałaś kolorków!
    Uroczo :)

    Zapraszam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna stylizacja. Super wyglądasz ;)
    Pozdrawiam
    probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę pięknie to wygląda, a z tymi ramionami to nie przesadzaj :)
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne stylizacje ,widać ,że znasz się na modzie :D
    Dopiero zaczynam :) http://llliveyourworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że czarno-biale to i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, a czarno-białe zdjęcia są bardzo klimatyczne! :)

    Pozdrawiam, Justyna
    http://street-fashion-palabra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne takie czarno białe zdjęcia :))) A ja mam też szerokie bary i się nie przejmuje ;))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemna stylizacja oraz sesja ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalnie wyglądasz. Szkoda tylko, że zdjęcia nie są kolorowe.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Obserwowałam Twoje ostatnie posty powstrzymując się od jakichkolwiek komentarzy i powiem Ci, że widzę znaczną poprawę. Zaczynasz coraz bardziej zwracać uwagę na małe nic nie znaczące detale (chociażby wianek w tym poście) w stylizacjach i całość od razu zaczyna nabierać nowego wyrazu:) Mam jedynie tylko jeszcze małą uwagę a może prośbę, nie wiem, zinterpretuj to jak chcesz:) Chodzi mi po prostu o to, że w Twoich postach mogłoby być trochę więcej zdjęć, zarówno tych czarno-białych jak i kolorowych aby lepiej można było dostrzec kolory założonych przez Ciebie ubrań. Myślę, że nad tym powinnaś jeszcze popracować:)
    W ogóle, mimo tego, że do zdjęć stoisz przodem, Twój brzuszek znacznie zaczyna odstawać co widać chociażby po gumce w spódniczce, słodko :D
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i cenne uwagi :) Staram się robić coraz więcej zdjęć, ale mam taką manię, że stawiam bardziej na jakość, a nie na ilość i po prostu wybieram najlepsze ujęcia, ale postaram się by było ich więcej :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia, takie tajemnicze *.* Świetnie wyglądasz <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że wszystkie czarno-białe :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz! :) Kwiatowy wianek fajnie dopełnia strój!

    Milena, one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa koloru tej sukieneczki.... ;) taka delikatna... wiosenna. :)

    A "ścianka" świetna.

    pozdrawiam, www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ;)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne, klimatyczne zdjęcia ;) stylizacja bardzo mi się podoba ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładna kurtka :)
    Obserwuję ^^ Zajrzyj do mnie
    http://takitaamja.blogspot.com/2015/03/stereotypowa-polska.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna stylizacja. Uwielbiam wianki <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne zdjecia i stylizacja :) Pierwsza minuta na Twoim blogu i juz wiem ze zostane na dluzej, to jest swietne :)
    minikk-blog.blogspot.com
    selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa stylizacja :-) skojarzyłaś mi się z Rusałką ;-)
    dziękuję za odwiedzinki zapraszam do obserwacji mojego bloga
    http://modnatrzydziestka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. So cute dear!! Love this skirt!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana wygladasz swietnie! Szkoda ze wszystkie zdjecia sa czarnobiale. Spodobala mi sie spodniczka :)
    Moglabym miec do ciebie prosbe? Poklikalabys mi w linki z choies? :)
    Buziaki! :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny wianek ! :) Ładna spódniczka ;D
    Obserwujemy ?

    Poklikasz w linki z Choies?
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja. Czy tylko ja jak chce kupic sobie taki wianek to nigdzie go nie ma ;-;
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/03/dresslink-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo podobają mi się te wianki na włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa stylizacja i super zdjęcia

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne subtelne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku jakis sliczny wianuszek :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja! Podoba mi się czarno-biały klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. super outfit!

    ~~ Zapraszam na nowy wpis na BlondBlog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Beautiful!!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładna stylizacja, jednak mogłaś nie robić zdjęć biało-czarnych, bo nie widać kolorów stroju.Mimo że opisałaś je w poście to i tak nie to samo. Poza ty nie mam uwag ;*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja, piękne zdjęcia,klimatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładna spódniczka ;) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger