12:09

Nowe za grosze/ mini haul

Cześć Kochani! 
Dziś post w stylu New in. Chciałam pokazać Wam moje wyprzedażowe perełki. Zakupy zrobiłam w Centrum Handlowym Factory w Warszawie. Jestem zadowolona jak nigdy. Zawsze robię zakupy przez internet i rzadko kiedy jeżdżę do Centrum Handlowego. Ale tym razem nie przeliczyłam się i znalazłam sporo świetnych rzeczy za przysłowiowe grosze. Dziś pokażę Wam część z nich :)
Zapraszam Was do oglądania :)


1. Pudrowa spódniczka- pochodzi ze sklepu Cropp Town i kosztowała mnie jedyne 9.95 zł.
2. Spódniczka w grochy, którą widzieliście już TUTAJ. Również pochodzi ze sklepu Cropp Town i kosztowała 11.94 zł.


Grube legginsy na szerokiej gumce. Sinsay via Cropp Town, cena: 9.95 zł.


Portfel z miękkiej eko skórki. House, cena: 8,94 zł.


Dwie koszulki, biała z kolorowym nadrukiem. Reserved/ Cropp Town - obie po około 7 zł.

Pozdrawiam :*

41 komentarzy:

  1. Pudrowa spódniczka - jestem ciekawa jak sie na Tobie prezentuje - kolorek obłędny

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel i legginsy są świetne!<3 Mega rzeczy:)

    Zapraszam!
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kropeczki cudo.

    Czy mogłabyś na moim blogu poklikać w linki?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście za przysłowiowy grosik i jakie super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. leginsy - super cena, w ogóle gdzie Ty takie perełki wynajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Same perełki choć mi najbardziej do gustu przypadł portfel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kropeczki na tej spódnicy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  8. spódniczki sa śliczne, w sam raz na wiosnę <3
    dolcinella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszcze zdobyczy :D ja tak sie wybierałam do Factory, że pewnie już sie kompletnie wyprzedaże skończyły :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdobycze :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby wreszcie zrobiło się ciepło i można będzie ubrać wreszcie zdobycze pochowane po szafach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love pink skirt!! ;) Amazing!!
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy i naprawdę atrakcyjne ceny
    http://akwelele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę dobre ceny :) chyba każdy już czeka na tą wyśnioną wiosnę :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe łupy :) śliczne groszki

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ciuchy za grosze! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. spódniczka w kropeczki super:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódniczki są rewelacyjne <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Je tez jestem zawsze szczesliwa jak uda mi sie cos bardzo tanio kupic:-) pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  20. Je tez jestem zawsze szczesliwa jak uda mi sie cos bardzo tanio kupic:-) pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę.. świetnie rzeczy i to faktycznie za grosze :)
    Chyba będę musiała wygospodarować trochę czasu na buszowanie po galerii. :)
    Podobnie jak Ty już od dawna robię zakupy głównie przez internet.

    Szczególnie przypadły mi do gustu spódniczki z Croppa, są takie.. wiosenne.. :)
    Ta pudrowa by mi się przydała. :) :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się spodobały te spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Spódniczka w grochy mnie zauroczyła! Ja na Twoim miejscu również byłabym zadowolona! ;)
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne ceny ciuchów!:):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jest ta spódniczka w grochy :3

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie rewelacyjne rzeczy w jeszcze lepszej cenie! Muszę iść na zakupy :D
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej, ja z chęcią będę tu zaglądać! :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne rzeczy, uwielbiam chodzić do Factory można coś wypatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawią mnie te grube siwe legginsy :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham factory tyle że ja odwiedzam Krakowski ,chętnie zobaczyła bym inne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka w kropki jest prześliczna!! ♥
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger