14:43

Krateczka i czapeczka

Witam!
Troszkę zaszalałam. Z koszuli zrobiłam sobie sukienkę, wskoczyłam w ulubione trampki i wyciągnęłam z lamusa czapkę, którą kiedyś sobie zamówiłam, lecz nigdy w życiu nie założyłam. Nie no.. może raz. Na zdjęciach widać dokładnie, że przybrałam kilka kilo, lecz taka już natura kobiet w ciąży :p

Szczerze mówiąc dawno nie było mnie to w luźnych, sportowych stylizacjach, ostatnio na blogu zagościła elegancja. Ale lubię oba style i chyba sobie je połączę w Sporty Elegance w najbliższym poście :p
Pozdrawiam! :*

EDIT: Nie, nie było mi zimno- zdjęcia były robione jak było na dworze naprawdę ciepło, a wstawione są po prostu teraz :)






koszula/ shirt- sh
buty/ shoes- vans
futro/ fake fur- elitte99
czapka/ cap- dresslily

62 komentarze:

  1. Świetny blog :) Na pewno będę tu zaglądać ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju Ty sie przeziebisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było źle, miałam rajstopy dla jasności :))

      Usuń
  3. Nice outfit girl!
    http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/pearl-neck-skater-dress-with-lucluc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Palety w tle przypominają mi, że muszę kilka kupić na łóżko, eh...
    Teraz nawet czyjeś zdjęcia mi nie odpuszczają

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kraciasta koszulo-sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krateczka i czapeczka to naprawdę dobre połączenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie. Sto razy nie. Gdyby były spodenki to owszem, ale bez spodenek - fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :) choć nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej chyba zapomniałaś spodenek ! : ( Wkładaj coby nie przeziębić tyłka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, tylko ja bym jeszcze dodała mini jeansową czy spodenki, ale ważne że Ty się w tym dobrze czułaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula świetna, ale brakuje mi tu jakichś spodni czy coś..:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, nietypowa stylizacja! Podoba mi się taki luźny look ciążowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na blogu chyba pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba
    będę częściej tutaj zaglądała, oby tak dalej
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. ojejuuu, oddaj mi tą koszule! :D uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietna stylizacja, urocza koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. powinnaś ubierać ściślejsze ubrania podkreślające kształty, brzuszek. o wiele lepiej by to wyglądało... bez obrazy, ale troche wyglądasz jak beczka :) powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja pierwsza luźniejsza stylizacja w ostatnim czasie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Według mnie bez futra wygląda lepiej. Ale tak to jest ok.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zgrabne nogi :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście?
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna koszula , uwielbiam kratę :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny ludziach styl :) zapraszam do obs.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny luzacki styl . Może OPS? :) daj znac

    OdpowiedzUsuń
  22. Super koszula.
    Masz ładne nogi :)

    Pozdrawiam !
    http://alittle-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, genialna stylizacja ;) świetna figura :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. nie za zimno ;o ?

    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, już edytowałam post i informuje, że zdjęcia nie było robione w dniu wstawienia posta, tylko wcześniej kiedy było naprawdę ciepło :)

      Usuń
  25. wyglądasz oszałamiająco :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej. Bloga prowadzę od wczoraj, ale na Twojego zaglądam już jakiś czas. Mogłabyś wpaść, ocenić, ewentualnie zaobserwować? Byłabym bardzo wdzięczna :* http://ladyniquita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny zestaw! Koszula jak najbardziej na plus :0
    xoxo

    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny look :) Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Najładniejsze vansy! Mam je również :)

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdzie jeszcze nie widziałam takiej stylizacji :) Wyglądasz na prawdę świetnie :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  31. Koszulowa sukienka podbiła moje serce, chętni bym w takiej chodziła na co dzień do szkoły jak i wieczorem na miasto. Jednak strasznie mi zimno jak patrzę na te gołe nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, moje serce podbiło futerko, które jest wręcz boskie :)


    + zapraszam do siebie, aktualnie jestem nowa i staram swoich sił na blogu, więc jeśli masz jakieś sugestie na zmiany i porady to proszę pisać śmiało :))

    pozdrawiam! :)

    http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jak widzę trampki to od razu czuję super słoneczne wiosenne dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. genialny outfit ;)
    fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  35. Futerko - rewelacja ! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula jest piękna! A noszona jako sukienka prezentuje się jeszcze bardziej uroczo :)
    Milena, one-cellar-door.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam kratkę, ta stylizacja bardzo do mnie przemawia :)

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja!

    Zapraszam na nowy post!
    Sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Na luzie i to mi się podoba :))
    Pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. fajna koszula ;) swoją też znalazłam w sh , oczywiście na dziale męskim ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogólnie zamysł mi się podoba, ale coś mi w tej stylizacji nie do końca się dopasowało. Bardzo mi się podoba koszula i kurteczka. :)
    Często gęsto mam tak samo - robię zdjęcia gdy jest ciepło, a wstawiłam gdy jest chłodno i już wszyscy wielkie spiny o to czy mi przypadkiem nie zimno. :/
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com <- zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo fajny look na luzaka :) i super że Słonko świeci!

    OdpowiedzUsuń
  43. You look great !
    Love your vans !
    xoxo,

    atwednesdaysiwearpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz! Wiem, że się powtarzam, ale służy Ci ciąża :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetna koszula :D!

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger