17:06

Snow Now

Witajcie! Przepraszam za dłuższą przerwę w pisaniu, ale byłam w szpitalu. Jestem niestety strasznie chorowita, ale juz ze mną wszystko dobrze. Znów nawiedził nas biały puch. Bardzo lubię wirujący w powietrzu śnieg, mam nadzieje, że na ferie zostanie z nami. Na szczęście dziś nie było bardzo zimno w moim regionie, więc pogoda pozwoliła mi na sukienkę. Jest wykonana z bardzo ciepłego materiału :) Pozdrawiam oraz zapraszam na mojego Facebooka :)















sukienka/ dress- rosegal.com    new   KLIK $14.84
buty/ shoes- czas na buty
płaszczyk/ coat- sh
pierścionek- everbuying.com    new  KLIK


15 komentarzy:

  1. fajna stylizacja

    zapraszam iamemilia.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jejku! Że też nie było zimno ja zmarzłam strasznie mimo, że miałam na sobie koszulę i sweterek ;o
    U mnie niestety sypało strasznie i było strasznie zimno... Ale w końcu mój ubłagany śnieg spadł :)
    Pozdrawiam!

    http://i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka!<3 Pierścionek zaciekawił mnie:)


    Zapraszam do siebie na nowego posta i rozdanie;)
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie! Eh, dlaczego ja nie zauważyłam tej sukienki jak wybierałam coś dla siebie...
    Oczywiście klikam :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja strasznie zmarzłam i jestem pod wrażeniem że nie było ci zimno :)
    ogólnie fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak robiłaś nagłówek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam go w prezencie. Ale prawdopodobnie był robiony w gimpie :)

      Usuń
  7. Ładna sukienka, ale uważaj bo znowu się przeziębisz na tym zimnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny pierścionek z motywem nożyczek :D cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też chcę śnieg!! Słodka sukienka oraz świetny płaszczyk :)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna ta sukienka pierścionek i ogólnie cały zestaw *-*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger