22:47

Must Have Autumn/ Winter by JulietMonroe




EDIT: DZIĘKUJĘ ZA 400 OBSERWUJĄCYCH! JESTEŚCIE KOCHANI! <3



Zbliża się nieuchronnie ten okres gdy przekonujemy się do gorącej herbaty z cytryna i ciepłego koca. Ale przecież nie możemy całego tego czasu spędzić pod pierzyna, w końcu trzeba gdzieś wyjść. Dlatego własnie trzeba się bardzo dobrze zaopatrzyć w ciepły strój. Przedstawiam Wam moja listę MUST HAVE na okres jesienno- zimowy :)




Swetry i Cardigany:







Okrycia wierzchnie:




1romwe/2oasap.com/3romwe



Buty:






Torebki:


1e-torebka/2e-torebka/3oasap.com




Jest to dosyc ogolnikowa lista, lecz mysle, ze Wam sie spodoba :) Pozdrawiam :)




12 komentarzy:

  1. nie podoba sie ;/////

    OdpowiedzUsuń
  2. Używaj polskich znaków, błagam! Nie da się czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wiem wiem. Coś stało się z moją klawiaturą i nawet po przestawieniu jej nie mogłam używać polskich znaków, spróbuje poprawić :)

      Usuń
  3. Świetne rzeczy, sweterki chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w 1szy sweterek możemy zaopatrzyć się w HM :) Jest mega podobny :D
    wybrałaś świetne rzeczy :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu, ale piękne rzeczy! :) Aż bym przygarnęła ;) Zapraszam do mnie na nowy post! :) Obserwujemy?

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie sweter w renifery:)

    obserwuje:) tez mi oddasz ?:)))

    coszykownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger