22:04

Carmel

Długo nie pisałam. Musiałam zebrać siły na nowego posta, który w końcu się pojawił. Podczas wakacji, pojawił się dodatkowy tłuszczyk, który postaram się spalić w najbliższym czasie, a przynajmniej tak postanowiłam, także na brzuch proszę nie zwracać uwagi ;) Pierwsze dni szkoły i upragniony wekeend, nikomu się nie chce, ale trzeba ;) W końcu w moim przypadku to ostatnia klasa gimnazjum i egzaminy :D aż boję się o nich pomyśleć ;) Pozdrawiam Was drodzy czytelnicy, zapraszam do wypowiedzenia się w komentarzach ;)





jacket- House/ scarf- DIY/ shirt- oasap, TUTAJ/ pants- sh, boots- nn














28 komentarzy:

  1. Świetna kurtka! :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  3. po za tym , że Ci brzuchal prześwituje to jest supeer :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dobra torba,ale z deka gruba i te brwi ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. to najbardziej do Ciebie pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie ciasne, widac, bo za bardzo opinają Cię w kroku. Stylizacja byłaby ok, tylko gdybyś schudła te 5 kg :) i nie martw się nieprzychylnymi komentarzami, mysle, ze z wiekiem się wyrobisz, ja sama w gimnazjum byłam raczej brzydka, a teraz naprawdę się zmieniłam i nie mam na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja świetna, koszula baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ludzie są chamscy... nie wszystkie blogerki muszą być chude jak patyki. Nie martw się ja też dostawałam takie głupie anonimki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie chodzi o wagę, bo nikt nie jest idealny, ale ODROBINĘ samokrytyki. nie każdy będzie we wszystkim wyglądał dobrze.

      Usuń
  9. świetnie :}) bardzo podobają mi się baletki

    OdpowiedzUsuń
  10. widać że spodnie są za ciasne i niepotrzebnie włożyłaś tą koszulę w spodnie. już dość długo blogujesz a ta stylizacja wygląda nieumiejętnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. żal mi tych ktorzy chca by kazdy byl jak patyk a sami wygladaja jak balerony jestes ladna i nie przejmuj sie tymi glupimi komentarzami :D stylizacja mi sie podoba mimo ze to nie moj styl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KURDE jak można z takim brzuchem wbijać się w ciasne rurki z niskim stanem i o zgrozo wkładać koszulę do środka? ja rozumiem że nikt nie ma idealnej sylwetki ale to jak stylizacyjne samobójstwo, wyglądasz jak tłusta amerykanka, młoda matka po urodzeniu dziecka... nie chodzi mi tutaj o odchudzanie ale jak ma się duży brzuch to nie obciąga sie go ciasną koszulą i odcina ciasnymi spodniami, bo wygląda to okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie za ciasne jak tak wgl. można, poza tym ta koszule nie potrzebnie wlozylas w spodnie bo bardziej podkresla to twój brzuch. Zbyt wiele odcieni brazu w jednej stylizacji. I jeszcze taka mała uwaga która mam nadzieje wezmiesz do siebie, staraj sie wybierac jak najlepsze zdjecia najlepiej rób 10 ujęz do kazdej pozycji i wybieraj najlepsze ponieważ na 3 i 5 zdjęciu wygladasz jak z zezem co nie zacheca do ogladania twojego bloga. I jeszce pytanie twoja torba jest taka brudna czy to poprostu tak zle ustawiona do swiatla?

    OdpowiedzUsuń
  14. Takimi stylizacjami kaleczysz swoją figurę.

    OdpowiedzUsuń
  15. nieumiejętnie połączyłaś ten zestaw. porwane rurki i elegancka koszula, skórzana kurtka i szalik jesienno-zimowy a na dodatek baleriny ;o podoba mi się tylko torebka.

    OdpowiedzUsuń
  16. przykro mi to mówić, ale niefortunnie na jednym ze zdjęć brzuch "wyskoczył" Ci ze spodni i jest widoczny przez bluzkę. sugeruję, że albo powinnaś schudnąć, albo inaczej dobierać ubrania do swojej tuszy

    OdpowiedzUsuń
  17. ja właśnie biorę się za swoje nogi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zaczęłam biegać i regularnie robię ćwiczenia na brzuch ;) Poza tym staram się nie opuszczać wfów :D mam nadzieje, że będą jakieś efekty ;)

      Usuń
  18. Bardzo ładnie. Kurtka jest boska < 3 : D A anonimowy jeżeli nie zna się na modzie, to niech tego nie czyta. A z brzuchem coś zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze jula jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę,że zamaiast baletek mogłaś założyć jesienne botki,szkoda że zasłoniłaś tą piękną białą bluzke, bo na 1 plan wyszła kurtka i szalik. Trochę te dzinsy są nieudanie rozcięte. Ale ogólnie zamysł outfitu dobry ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę,że zamaiast baletek mogłaś założyć jesienne botki,szkoda że zasłoniłaś tą piękną białą bluzke, bo na 1 plan wyszła kurtka i szalik. Trochę te dzinsy są nieudanie rozcięte. Ale ogólnie zamysł outfitu dobry ;))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Juliet Monroe Fashion , Blogger